• وبلاگ : تخت جمشيد
  • يادداشت : فيلم 300
  • نظرات : 2 خصوصي ، 35 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سروش 


    سلام به همه

    تف به هرچي آدم بي غيرته که ميگه ايراني وحشيه!!

    متاسفانه به خاطر دولت مرکزي وقته که ما رو وحشي قلمداد ميکنن اول ببينين اشکال از کجاست بعد بيايد اينجا هرچي لايق خودتون و اين اعراب ح ر و م ز ا د ه هست رو اينجا بنويسيد وقتي حکومت دست کسي هست که روضه خون اعراب هست چه انتظاري از ديگر کشور ها هست؟؟؟

    بيايد با هم ديگه کاري کنيم که هم به شکوه پيشين برگرديم و هم شکوه پيشين رو دوباره زنده کنيم

    در جواب به آقاي اسپارتاکوس و دوستان احمقي که فکر ميکنن اين فيلم واقعيت داره بايد بگم برين تحقيق کنين و بعد زر بزنين اين که ايران با خيانت يک يوناني به پيروزي رسيد درسته ولي يوناني ها ارتشي بالغ بر 5200 نفر داشتند (نه 300 نفر!!!) و ايراني ها ارتشي برابر 20000 نفر که به دليل جنگ در مکاني بين کوه و باتلاق و به پهناي يک ارابه ي جنگي و آشناييت يوناني ها به اون منطقه ارتشي با قدرت برابر 10000 نفر و به همراه اسپارت ها برابر 12000 نفر پيدا ميکردند همچنين يوناني ها داراي سلاحي به نام هومپليت بودند که قدرتشون رو تا 17000 نيرو افزايش ميداد و سواره نظام پارتي ايران در برابر اين سلاح کاري از دستش بر نميومد که سواره نظام ايران 1000-2000 نفر بودند!! بنابراين اين جنگي بين 2 سپاه 18-19 هزار نفري و 17000 نفري بوده نه يک سپاه 000 000 1 نفري و يک سپاه 300 نفري!!!

    در جواب به افرادي که فحش به خشايارشا (ه ندارد!!!) ميدهند بايد بگم که اينقدر مرد بود که خودش رهبري سپاه رو در دست داشت!! نه مثل اين اعراب سگ پدر يکي رو بفرستند جلو و خودشون توي دارالاماره حال کنن!!

    درود به هر ايراني هر کجاي دنيا که ميخواد باشه و درود به خشايارشا و تمامي شاهان ايران باستان!!

    پاسخ

    ممنون از نظرتون دوست عزيز